Una vez hubo un asturiano que tuvo un serio problema…ver lo que le pasó:
(El idioma asturiano o bable (“asturianu”) es la lengua tradicional del Principado de Asturias. No pongo la traducción, espero no haya dificultad en entenderlo…)
(El idioma asturiano o bable (“asturianu”) es la lengua tradicional del Principado de Asturias. No pongo la traducción, espero no haya dificultad en entenderlo…)
Diba un mozu nun avión con unes ganes de mexar terribles. Foi al bañu d’homes y taba ocupáu.
Pidió permisu a l’azafata pa usar el bañu de muyeres, que nesi intre taba llibre.
L’azafata respondió que nun había problema, siempre y cuando tuviere cuidáu de nun chiscar la taza y nun tocar los cuatro botones que taben a la derecha de la taza.
Los botones yeren :
botón "SLA", botón "SSA", botón "STA" y botón "RAT".
Ehí foi’l valiente protagonista y dempués d’alliviase echando una mexada como la d’un caballu, sintió una enorme ya irresistible curiosidá por saber la función de los cuatro botones.
Sentóse con procuru en váter y apretó’l primer botón, que tenía’l cartelu "SLA" (Sistema de Llimpieza Automáticu). Sintió un chorru d’agua tebio y pensó: "Esti bañu presta enforma, agora comprendo por qué les muyeres pasen equí tantu tiempu".
Entós apretó’l botón que ponía "SSA" (Sistema de Secáu Automáticu), y foi cuando un chorrín d’aire caliente-y sopló onde enantes fore l’agua. El rapaz nun podía creyelo.
De la que calcó nel siguiente botón, "STA" (Sistema de Talcu Automáticu), arrespigóse enteru cuando sintió que lu acariciaba un algodonín con un talcu perfumáu. Aquello taba llegando al éstasis.
Yá, a lo último, calcó’l cuartu botón, "RAT"... y el mundu esvanecióse. Cuando despertó nun sabía nin ónde taba, nin qué hora yera, nin cómo llegara ellí.
Acercóse una enfermera mui amable y desplicó-y que taba nun hospital, al que llegara había dos díes n’estáu de shock traumáticu y que consiguieron normaliza-y les constantes vitales.
Entós él preguntó:
-¿L’avión tuvo un accidente terrible, verdá?
-Non, señor, l’avión aterrizó normalmente en destín.- contestó la enfermera.
-Meca, entós, ¿qué pasó?
-Qu’acincasti’l botón "RAT" (Retirada Automática del Tampax) y...
Agora tienes la minga nuna caxina, embaxo de l’almuhada.
….!!!!!
5 comentarios:
Jajajaja.
La verdad, Luis, es que Asturias me recuerda mi experiencia personal con motivo del Mundial de Fútbol de 1982 en que Chile jugó en Gijón y en Oviedo y yo reporteaba y transmitía para Chile.
¡Inolvidable!
Dicen que la curiosidad mató al gato... Bien dicen algunos que la ignorancia nos protege.
Jajajajaja… ¡Hola, Luis!
Veo que el asturiano es semejante al portugués. Se trata de un chiste cruel, pobrecillo. Cordiales saludos
Jajajajaja!!! Por eso yo nunca "toco botones" que no sepa su función.
Un abrazo, querido Luís.
Arriesgado el muchacho!!!
Eso de apretar por donde sea, tiene sus consecuencias.
P.D. He dejado en mi espacio una canción en lengua maya con los subtítulos en español, espero te agrade, por aquello del pájaro cardenal...
Publicar un comentario